3 دلیل که نشان میدهد شما به یک دفترچه راهنمای اجرا نیاز دارید.

تا چه اندازه کسب و کارتان در نبود شما خوب پیش می رود؟ وقتی شما نیستید آیا تک تک بخش ها و اعضا به خوبی کار می کنند؟ آیا شما حس یک شعبده بازی را دارید که در حال تلاش برای گرفتن تمام توپ های معلق در هواست؟ اگر این سوالات شما را تا یک حدودی عصبانی می کند، شاید شما نیاز به یک وسیله ی ضروری به نام دفترچه ی راهنمای اجرا دارید.

بسیاری از صاحبان باشگاه های زیبایی اندام و فیتنس به شما خواهند گفت که آن ها هم دارای این دفترچه راهنمای اجرا می باشند، اما آن ها کی این دفترچه را به شما نشان خواهند داد؟ شاید در واقع مانند یک دفترچه ی دست نویس یک کارمند باشد که شامل تمام قوانین حتی در زمان تعطیلات می باشد. داشتن این دفترچه مهم است اما این دفترچه ی راهنمای اجرا نیست. یک دفترچه راهنمای اجرای قانونی شامل تمام مواردی است که در کسب و کار شما اتفاق می افتد و نحوه ی اتفاق افتادن آن را نیز مشخص می کند. ماموریت این دفترچه سهولت موارد مربوط به ساختار سازمانی، چگونگی استخدام، نحوه آموزش، فرایندهای گردش کار، سیستم های بازاریابی، سیستم های فروش و البته بخشی از آن مربوط به سیاست های سازمان و یا مجموعه می باشد.

الان که توضیحات مختصری در مورد دفترچه ی راهنمای اجرا داده شد، بهتر است به 3 دلیلی که نیاز شما را به آن مشخص می کند بپردازیم.

برای مطالعه این مقاله باید عضو باشگاهداران هوشمند باشید.

عضویت مربیان هوشمند

دسترسی به تمام مقالات ویژه

آپدیت هفتگی

عضویت 1 ساله

249,000 تومان

عضویت باشگاهداران هوشمند

دسترسی به تمام مقالات ویژه

آپدیت هفتگی

عضویت 1 ساله

249,000 تومان

مقالات مرتبط
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .