چگونه می توانم با شهریه ی باشگاه بدنسازی در بازار، رقابت کنم؟

آیا امتیاز منحصر به فردی برای ارائه به مشتریان خود را دارا هستید؟ نوع رضایت افراد از میزان شهریه ی باشگاه بستگی به آن خدماتی دارد که شما به مشتریان خود ارائه می دهید. این مقاله به مواردی اشاره می کند که با رعایت آن ها مشتری از شنیدن قیمت های بالا وحشت نمی کند.

قدم اول: برای گرفتن شهریه ی باشگاه سعی کنید بهترین امتیازات را ارائه دهید.

آیا شما خدمات مربوط به پوشاک و لباس های ورزشی را به گونه ای ارائه می دهید که هیچ کس دیگری تا بحال چنین چیزی را ارائه نداده است؟ آیا این خدمات را به صورت منحصر به فرد یا خصوصی انجام می دهید؟ در هر صورت آیا این خدمات متفاوت هستند؟ علتی که خدمات شما نسبت به خدمات دیگران، مخصوصا در منطقه ی خودتان متفاوت هستند را توضیح دهید. این توضیحات موجب می شوند که که علت گران بودن خدمات و شهریه را توجیه کند. مزیت های رقابتی شما باید بر اساس یک معیار ارزشی مقایسه شود و این تمام چیزی است که شما برای رقابت در بازار هدف خود نیاز دارید.

برای مطالعه این مقاله باید عضو باشگاهداران هوشمند باشید.

عضویت مربیان هوشمند

دسترسی به تمام مقالات ویژه

آپدیت هفتگی

عضویت 1 ساله

249,000 تومان

عضویت باشگاهداران هوشمند

دسترسی به تمام مقالات ویژه

آپدیت هفتگی

عضویت 1 ساله

249,000 تومان

مقالات مرتبط
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .