چگونه یک بانک اطلاعات بدنسازی در زمینه تناسب اندام ایجاد کنید؟

ایجاد یک بانک اطلاعات بدنسازی در زمینه تناسب اندام می‌تواند یک کار غیر ممکن و با خطر بسیار زیاد به نظر برسد، اما اگر شما یک ایده قوی، یک هدف برای موفقیت، یک فرجه زمانی و کمی کمک از طرف دیگران را داشته باشید، ملزومات اولیه برای رسیدن به موفقیت را دارا خواهید بود.  این مقاله به شما نشان می‌دهد چگونه با داشتن چنین محصولی می‌توانید موفق شوید.

مراحل داشتن یک بانک اطلاعاتی

  • یک ایده بزرگ داشته باشید.

ایده‌ای را بسازید که یک گروه خاصی از مردم را مورد هدف قرار دهد، برای مثال افرادی که سعی در کاهش وزن دارند، مادران پرمشغله، آتش نشان‌ها، افرادی که نیاز به تمرینات پنج دقیقه ای دارند، و غیره… . اطمینان حاصل کنید که این محصول چنین مزیتی را دارد و ثابت کنید که می‌توانید عملکرد این محصول را از روی کاغذ به دنیای واقعی سوق دهید.

  • برای خود یک فرجه ی زمانی تعیین کنید.

یک زمانی را برای خود تعیین کنید که مطمئن باشید در آن فرجه به هدف خواهید رسید. تا جایی که امکان دارد این فرجه را کوتاه کنید چون در این صورت نه خسته کننده می‌شود و نه ذهنتان با موارد دیگر مشغول می‌شود اما به اندازه‌ای هم طولانی در نظر بگیرید که بتوانید به هدف برسید. شما در این بازه زمانی به طور مرتب به ایده‌های جدید و محصول جدید فکر خواهید کرد. به یاد داشته باشید که شما می‌دانید دقیقا می‌خواهید چه چیزی را تهیه کنید بنابراین نسبت به محصولتان و خودتان کاملا مطمئن باشید.

  • طرح خود را مکتوب کنید.

از ده تا دوازده عدد برگه ی یادداشت یا کارت‌های رنگی استفاده کنید تا طرح کلی محصول خود را در آن‌ها بنویسید. به گونه ای طراحی کنید که از پنج تا هشت بخش تشکیل شده باشد.

  • در برگه ی اول در قسمت سفید آن، عنوان محصول خود را بنویسید.
  • در برگه دوم در قسمت سفید آن، عنوان اولین بخش محصول خود را بنویسید. در پشت این کارت ۳ قسمت جداگانه را بنویسید این که این محصول در واقع چه چیزی است، دلیل و چگونگی تولید این محصول چه چیزی خواهد بود؛ برای هر قسمت، بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه بنویسید.
  • در برگه‌های بعدی مراحل مختلف تمرین، راهنمایی‌های غذایی و توصیه‌های کلی در مورد تمرینات و تخصصی که افراد را واقعا علاقه مند به خرید این محصول می‌کند را بنویسید.
  • شلیک اکنون، هدف بعدا

به طرح کلی خود واقعیت ببخشید و خیلی سریع پیش روید. اگر مدت زمان زیادی را برای این موضوع صرف کنید، ممکن است مساله ای پیش بیاید و یا نسبت به خودتان دچار شک و تردید شوید و با طرحتان پیش نروید. احتمال دارد کوچکترین جزئیات بزرگترین دشمن شود. بنابراین فقط به سمت جلو پیش بروید حتی اگر این محصول ایده‌آل هم نیست حداقل شما محصولی دارید که می‌توانید به بازار ارائه دهید و مردم آن را خریداری کنند. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما نمی‌توانید به عقب برگردید و اشکالات کوچک را برطرف کنید.

  • مدت زمانی را به صورت آزمایشی سپری کنید.

یک وب سایت طراحی کنید و مسیری را برای پرداخت‌های اینترنتی تهیه کنید. اما نیازی نیست که تمام وقت و هزینه خود را برای طراحی وب سایتی با بهترین ویژگی‌ها تهیه کنید. شما فقط چند صد دلار پول خود را برای ایجاد یک وب سایت چشم گیر و کارآمد جهت دریافت پرداخت‌ها و همچنین در پشتیبانی از هر مشکلی که ممکن است بوجود آید را صرف می کنید.

  • خودتان را تجهیز کنید.

با افراد دیگری که مانند شما در تلاش هستند تا محصولات خود را به فروش برسانند در تعامل باشید و یک بانک اطلاعاتی داشته باشید. در این صورت شما قادر خواهید بود تا از پند و نصایح آن‌ها استفاده کنید و اطلاعات تماس آن‌ها را دریافت کنید تا به عنوان مشتریان بالفعل شما شوند. شما می‌توانید با کمک به آن‌ها در واقع به خودتان کمک کنید. به عنوان مثال شما می توانید محصولات آن‌ها را در وب سایت خود قرار دهید و در مقابل آن‌ها چنین کاری را برای شما انجام دهند. به این صورت محصولات یکدیگر را ارتقا می‌بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *