چگونه می توانم با شهریه باشگاه بدنسازی در بازار، رقابت کنم؟

آیا امتیاز منحصر به فردی برای ارائه به مشتریان خود را دارا هستید؟ نوع رضایت افراد از میزان شهریه باشگاه بدنسازی بستگی به آن خدماتی دارد که شما به مشتریان خود ارائه می‌دهید. این مقاله به مواردی اشاره می‌کند که با رعایت آن‌ها مشتری از شنیدن قیمت‌های بالا وحشت نمی‌کند.

قدم اول: برای گرفتن شهریه ی باشگاه سعی کنید بهترین امتیازات را ارائه دهید.

آیا شما خدمات مربوط به پوشاک و لباس های ورزشی را به گونه ای ارائه می‌دهید که هیچ کس دیگری تا بحال چنین چیزی را ارائه نداده است؟ آیا این خدمات را به صورت منحصر به فرد یا خصوصی انجام می‌دهید؟ در هر صورت آیا این خدمات متفاوت هستند؟ علتی که خدمات شما نسبت به خدمات دیگران، مخصوصا در منطقه ی خودتان متفاوت هستند را توضیح دهید. این توضیحات موجب می‌شوند که که علت گران بودن خدمات و شهریه را توجیه کند. مزیت‌های رقابتی شما باید بر اساس یک معیار ارزشی مقایسه شود و این تمام چیزی است که شما برای رقابت در بازار هدف خود نیاز دارید.

یک طرح تجاری برای برند شما می‌تواند ابزاری قوی برای نشان دادن قدرت شما عمل کند. برای تهیه این طرح شما نیاز به این دارید که تمام امکانات موجود در منطقه خود را لیست کنید و سپس به هر کدام نسبت به گزینه‌های قیمت، تمیز بودن محیط، نو و کهنه بودن تجهیزات، خدمات مشتریان و … امتیاز دهید. شما همچنین باید نسبت به قدرت رقبای خود و انتظارات مشتریان نسبت به بازار اطلاع داشته باشید. بنابراین شهریه ی بالا موجب ریزش مشتریان نخواهد بود بلکه موجب قوی شدن بیشتر نسبت به رقبای خود در بازار هدف خواهید شد.

قدم دوم: اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما در دسترس هستند.

بعضی چیزها به عنوان خدمات بد نا امید کننده هستند اما بدتر از آن، این است که خدمات بد از سوی کمپانی دریافت شود که همیشه در ارائه بهترین خدمات پیشرو بوده است. اطمینان حاصل کنید که همه افراد و کارکنان با شنیدن پیام شما به انجام آن می‌پردازند. مشتریان بالقوه ممکن است واکنش بهتری را به تداوم نشان دهند.

قدم سوم: تبلیغات

هنگامی که یک عضو بالقوه از طریق آگهی به دنبال راه رسیدن به هدف خود می‌گردد، مطمئنا چهار هدف متفاوت برای دستیابی به این مهم را دارد و شما باید در هنگام طراحی تیزر تبلیغاتی خود از هر راهی مثلا آگهی از طریق فیسبوک، یک خبرنامه یا یک مسابقه، تمام موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • آگاهی ایجاد کنید. سعی کنید یک تعدادی از مردم را جمع کنید و راجع به کار خود با آن‌ها صحبت کنید حتی اگر آن‌ها جز بازار هدف شما محسوب نمی‌شوند.
  • مردم را علاقمند کنید. در این مواقع است که مزیت رقابتی شما نسبت به رقبا به چشم می‌خورد. ویژگی‌های پیامی شما باید به گونه‌ای باشد که شما را خاص جلوه دهد و به اندازه ی کافی جذاب باشد تا افراد را به سمت آن جذب کند.
  • تمایل آنها را افزایش دهید. از آنها بخواهید تا ثبت نام کنند. شما می توانید این کار را با ارائه یک قرارداد منحصر به فرد و با ایجاد یک احساس اضطراب در آن‌ها انجام دهید.
  • و در نهایت، شما به آنها نیاز دارید تا اقدام کنند. ثبت نام آن‌ها را در باشگاه خود آسان کنید، مثلا می توانند ثبت نام آنلاین از طریق وب سایت شما انجام دهند.

قدم ۴: جهت افزایش شهریه ی باشگاه عضویت خود را به صورت صحیح به فروش برسانید.

آیا متوجه شده‍‌اید که شما دائما در حال تلاش برای فروش (عضویت باشگاه) به مشتریان خود هستید؟ به محض این که جلسات آنها تمام می شود، شما باید سخت کار کنید تا دوباره آنها را متقاعد کنید ثبت نام کنند. آیا این کار خسته کننده نیست؟

شما می‌توانید روش فروش خود را تغییر دهید مثلا می توانید جلسات فردی منظم برگزار کنید که طی آن پرداخت الکترونیکی هم صورت گیرد. بنابراین به جای پرداخت‌های یکبار در هفته که در آن برای پنج هفته شهریه پرداخت می‌شود می‌توانید یک جلسه در هفته را در نظر بگیرید و طی آن شهریه یک ماه را بگیرید حتی می‌توانید برای کسانی که می‌خواهند کلاس‌های چرخشی یا طولانی تری را شرکت کنند هزینه اضافی در نظر بگیرید.

جلسات گاه به گاه، یک راه عالی و کم خطر برای کسب درآمد بیشتر و دعوت از اعضا برای تست خدمات شما هستند. اما این یک روش بسیار آسان برای متوقف کردن اعضا در پرداخت شهریه‌ اضافی است. می‌توانید گزینه‌های بیشتری را به حق عضویت باشگاه اضافه کنید. شما می توانید با دعوت اعضا به گونه ای نامحسوس آن‌ها را در دام بیندازید و بعد از یک مدت نتایج شگفت انگیز این کار را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *